Regulamin Poradni Psychologicznej i Poradni Leczenia Uzależnień.
Regulamin
- Wypełnienie formularza rezerwacji rozpoczyna się od wyboru przez Pacjenta usługi oraz terapeuty z rozwijanej listy, a następnie wyboru pola ‘’Kontynuuj’’* celem przejścia do dalszych kroków.
*Wybierając tę opcję Klient oświadcza, że akceptuje regulamin oraz politykę prywatności. - Kolejny krok stanowi wybór terminu konsultacji (daty i godziny), spośród dostępnych terminów, oraz ponowny wybór pola ‘’Kontynuuj’’.
Pamiętaj! W przypadku terapii par/małżeństw i terapii rodzin należy dokonać rezerwacji na 90 minut. - W dalszej części formularza Pacjent poproszony zostanie, o wypełnienie danych osobowych, tzn. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz danych karty płatniczej. Po sprawdzeniu przez Pacjenta poprawności zarówno wprowadzonych danych, jak i kwoty za umówioną wizytę, która wyświetli się na dole po prawej stronie formularza, Pacjent poprzez wybór pola ‘’Potwierdź’’ przechodzi do dokonania płatności.
- Opłacenie planowanej wizyty odbywa się przez PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068 – Przelewy24. Wszystkie transakcje są objęte bezpiecznym Certyfikatem SSL. Rachunek bankowy Fundacji: PL 47 2030 0045 1110 0000 0417 3460, Kod SWIFT BNP Paribas: PPABPLPK.
- Jeżeli zamówienie i opłata wizyty przebiegły pomyślnie, Pacjent otrzymuje SMS z potwierdzeniem daty i godziny wizyty. Otrzymanie SMS jest możliwe w przypadku jeżeli Twój telefon nie ma uruchomionego/zablokowanego rejestru DNC (nie kontaktuj się) w swoim kraju. Jeśli funkcja ta jest zablokowana to oznacza, że klient zrezygnował z otrzymywania wiadomości (aplikacji) opartych na interfejsie API. W sytuacji blokady rejestru DNC w telefonie otrzymanie SMS będzie niemożliwe.
- Administracja Poradni po zaksięgowaniu płatności przesyła Pacjentowi drogą mailową, na adres wskazany w formularzu, potwierdzenie wizyty oraz skan paragonu fiskalnego potwierdzającego zapłatę za wykupioną konsultację.
- W przypadku wykupienia wizyty online Pacjent otrzymuje drogą mailową na adres wskazany w formularzu niezbędne dane i loginy potrzebne do kontaktu online z wybranym Psychoterapeutą/Terapeutą. (używane aplikacje SKYPE, ZOOM)**.
- Jeżeli Pacjent nie otrzyma wiadomości z podanymi powyżej informacjami, powinien skontaktować się mailowo fundacja@vissalutis.pl lub telefonicznie 888 990 980 z Poradnią maksymalnie na 12 godzin przed umówioną wizytą.
- Jeżeli Pacjent nie może stawić się na umówione spotkanie, jest zobowiązany do powiadomienia o tym Poradni, z wyprzedzeniem 48 godzin. W tym przypadku wizyta (w uzgodnieniu z Psychoterapeutą/Terapeutą) zostanie przeniesiona na inny termin z kalendarza wizyt. Pacjentowi przysługuje możliwość przeniesienia jednej wizyty.
- Terapeuta czeka na Pacjenta w ramach umówionej wizyty do 25 minut. Po tym czasie gdy Pacjent się nie pojawi wizyta traktowana jest jako odbyta bez możliwości przeniesienia na inny termin.
- Pacjent może zrezygnować z wizyty, jeżeli uczyni to na 72 godziny przed planowaną wizytą. Po odwołaniu wizyty i wystawieniu paragonu fiskalnego Pacjent jest zobowiązany podpisać oświadczenie o odwołaniu wizyty i na tej podstawie zostanie zwrócona płatności.
- W przypadku rezygnacji z wizyty , której data została już zmieniona (możliwość jednorazowego przeniesienia wizyty) Pacjentowi nie przysługuje zwrot kosztów. Pacjentowi przysługuje możliwość rezygnacji z wizyty, która została wcześniej przeniesiona, jednakże w takiej sytuacji koszty nie zostaną zwrócone.
- Pacjentowi przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji. Reklamacje należy składać e-mailem na adres fundacja@vissalutis.pl. Reklamacja powinna zawierać dane osobowe Pacjenta, opis zgłaszanych zastrzeżeń oraz wskazanie pożądanego przez Pacjenta sposobu rozwiązania problemu. Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji.
** W celu spotkania się z jednym z naszych specjalistów konieczne jest posiadanie zainstalowanych aplikacji Skype, Zoom. Do nawiązanie kontaktu ze specjalistą dochodzi ze strony Pacjenta za pomocą otrzymanego wcześniej loginu.